Červen 2009

Další Air bus

30. června 2009 v 19:57 | Simča |  když se zřítí letadlo
Ne nedělám si z wás srandu uprawdu,všera se zřítil Air bus A320.
Přežilo jen jedno dítě,a já dodávám:
A DALŠÍ ČERNÁ SKŘÍŇKA NA DNĚ OCEÁNU!

Věco kolem Air busu A330,které vás mohou zajímat.

25. června 2009 v 16:04 | Simča |  když se zřítí letadlo
Nejdůležitější informace, které vás mohou zajímat v souvislosti s nehodou francouzského letounu.
Mohli cestující pád letadla na hladinu oceánu přežít?

Stroj byl vybaven záchrannými vestami a čluny, při úspěšném nouzovém přistání by proto mohli na hladině teplého rovníkového moře několik hodin vydržet. Prochladnutí jim hrozí řádově až po desítkách hodin.

Už měl někdy tento stroj problémy?

Obecně Airbus A330 už několikrát měl problémy při letu. Například v roce 2001, když stroji došlo palivo nad Atlantikem, se povedlo pilotovi doletět po půlhodinovém klouzavém letu na 120 kilometrů vzdálené letiště.

Má poškozené letadlo šanci přistát na hladině moře?

Nouzově přistát se dá i dost poškozeným strojem. Obecně se dá říct, že pokud není vlnobití, je šance na přistání na vodě relativně dobrá - viz například přistání na řece Hudson v centru New Yorku.
Přesto experti považují možnost, že by se přistání zdařilo, za "málo pravděpodobnou".

Může se stát, že se nepodaří zbytky letadla najít - že prostě úplně "zmizí"?

Tato varianta není pravděpodobná. Může se ale stát, že objevené trosky bude těžké nebo dokonce nemožné vyzvednout.

Jak je možné, že letadlo "zmizelo" z radaru?

Letadlo se mohlo propadnout tak nízko, že ho pozemní radary už neviděly kvůli zakřivení zemského povrchu nebo se ztratilo v odrazech okolního terénu. Radary navíc sledují jen několik set kilometrů od pobřeží.

Nemá letadlo majáček, který by při nehodě vysílal nouzový signál?

Ano, má, ale ten je součástí stroje a vyžaduje, aby ho spustila posádka, případně se spouští nárazem. Pokud letadlo spadlo, klesl ke dnu i s ním.

A co černá skříňka?

I ona vysílá signál, ale je poměrně slabý. Pomůže až v případě, že je známo alespoň přibližně místo pádu.

Jak může zásah bleskem letadlu uškodit?

Vnitřek letadla je při zásahu proudem chráněn, podobně jako automobil - fyzikálně se tomuto jevu říká Faradayova klec. Blesk ovšem může zničit antény a další přístroje, které vyčnívají nad povrch letadla. Ty by ale měly být zálohovány, aby letadlo mohlo dokončit let i bez nich.

Nezodpovězené otázky o nehodě francouzského letadla

25. června 2009 v 16:01 | Simča |  když se zřítí letadlo


Chceš být moje SB??

19. června 2009 v 15:35 | Simča
Tak sem piš
Podmínky nemám spřáteluji s každým.

Našli nějáká těla

13. června 2009 v 23:37 | Simča |  když se zřítí letadlo
Atlanský oceán,de se zřílit Airbus společnosti Airfrance vydal již 44 mrtvých těl,celkem tam bylo 218 lidí,dcl smutné,nějáká ttěla se nikdy nenajdou,ptž plyny které drží mrtvá těla nad vodou vyprchají,a tentokrát navždy.
Již se našlo i pár trosek tohoto Airbusu,zajímavé je,že syn (+34),poslal matce dopis,který ovšem dostala,až když se dozvěděla,že její syn zemřel,peníze jako odškodné,ale všichni dostanou,až budou těla jejich přibuzných nalezela a identifikována.

24 Pravidel pro muže

13. června 2009 v 18:06 | Simča |  Zasměj se :-)
1) Místo ranní soulože, proběhni se po dvoře!
2) Máš-li špatnou náladu, zkus to večer zezadu!
3) Méně piva, více mlíčka - bude ti stát jako svíčka!
4) Pravidelnou souloží život se ti prodlouží!
5) Je ti špatně? To je z vody - proto rychle do hospody!
6) Každý pátek po ránu přehni ženu přes vanu!
7) Suchej tam a mokrej ven, dej nám pan Bůh dobrej den!
8) Máš-li svůj úd unavený, užívej sýr tavený!
9) Chceš-li chodit s tvrdým ptákem, musíš jísti buchty s mákem!
10) Chceš-li býti štíhlá v pase, vrť se denně na ocase!
11) Kofola je nápoj zdraví - ženám svírá, mužům staví!
12) Chceš-li šetřit na meďáka: Zanech kurev, hoň si ptáka!
13) Půlhodinka onanismu neuškodí organismu!
14) Každé ráno Ovonu, ať máš sílu v ohonu!
15) Jestliže tě něco nutká, pak to spraví soulož prudká!
16) Soulož celé vánoce - vyhnou se ti nemoce!
17) Přejeme ti v novém roku hodně síly do rozkroku!
18) Máš-li starost se svým ptákem, postříkej ho Lybar-lakem!
19) Každé ráno staropramen, bude ti stát jako kámen!
20) Bez žensky a tabáku - byl by smutek v baráku!
21) Kdo souloží v kleče nemá nikdy křeče!
22) Jezte sýry - mají vápník, bude vám stát jako krápník!
23) Místo ranní rozcvičky, dej si ptáka do pičky!
24) Lepší jebat s hrbatou, než pracovat s lopatou.



NIKDO NEPŘEŽIL

5. června 2009 v 14:33 | Simča |  když se zřítí letadlo

NIKDO PRAVDĚPODOBNĚ NEPŘEŽIL,JAK SE SOUDÍ???????

V ATLANSKÉM OCEÁNU,KDE SE NEŠTĚSTÍ STALO,ŽIJE HODNĚ ŽRALOKŮ,POKUD VÝBUCH LETADLA NĚKDO PŘEŽIL,TAK BYL ZRANĚNÝ,A ŽRALOCI JDOU NA KREV,TAKŽE SOUDÍM,ŽE NIKDO NEPŘEŽIL.


Konkrétně Airbus

5. června 2009 v 14:28 | Simča |  když se zřítí letadlo
Lidé co se o pádu airbusu dozvěděli,a měli tam příbuzné,jspou zoufalí.
Trosky se stále hledají
Tabulka příletů a odletů
Airbus
Olejová skvrna,pravděpodobně z airbusu
žena oběti tvrdí,že mobil jejího muže stále zvoní
Možná vypavěděly službu přístroje,a nebo to byla bouře (2005-oprava)
Zde jsou trosky a zde se zřítil

Hledání trosek (zase)
V tomto letadle hledají trosky


Odehrálo se něco rychlého

4. června 2009 v 15:26 | Simča |  když se zřítí letadlo

Do pátrání bylo vysláno šest strojů včetně dvou vrtulníků. Do oblasti směřuje i několik plavidel, první z nich je v odlehlé zóně očekáváno ve středu. Oblast pátrání je rozlehlá a pátrání ztěžuje také skutečnost, že v místě je Atlantský oceán hluboký téměř 4600 metrů.

Úřady vyzvaly všechna obchodní plavidla v oblasti předpokládané havárie, asi 1200 kilometrů severovýchodně od přístavního města Natal v severovýchodním cípu Brazílie, aby při pátrání pomohla. Francie požádala o pomoc Spojené státy, které by měly do pátrání zapojit satelitní systémy.

Podle odborníků skutečnost, že letoun nevyslal nouzový signál, naznačuje, že se odehrálo něco velmi rychlého. "Na palubě se muselo stát něco katastrofálního, co přinutilo letadlo sletět na moře, ať už při kontrolovaném nebo nekontrolovaném pokusu," poznamenal letecký analytik Chris Yates. "Zřejmě šel dolů velmi rychle, a to tak rychle, že pilot neměl šanci vyslat nouzové volání."